https://huforthopaede.ch/shop/

Reitkalender | Inserate Startseite | Neue Inserate | Registrieren | Passwort vergessen? | Neues Inserat aufgeben | Inserat bearbeiten | Profil | FAQ

26.09.2019 Pferdemenschi sucht Reitbeteiligung - Reiter sucht Pferd   Antwort senden!

Reitbeteiligung in Wettingen und Umgebung
Hoi Zämme
Ich suech es Rössli mit dem ich es bitzeli Dressürle oder au emal en gump neme dörf. Gern würi regelmässig Riistunde neh. Direkt Turnierambitione hani ned, wäri aber ned abgneigt mal es bitzeli Turnierluft z schnuppere. S Englische Brevet hani 2017 gmacht und han uf dem Hof au einiges meh als numme Brevetstoff dörfe lehre und üebe. Ich riite siit 10 Jahr. Für mich gahts ned numme ums riite, sondern ich mache au gern emal Bodearbet oder üebe Tricks, ich longiere gern oder gange go spatziere. Momentan beschäftige ich mich mit de Dualaktivierig.
Sueche tuen ich im Raum Wettige und Umgebig, en Weg vo 30 Minute mitem ÖV nimmi gern uf mich, oder fahre mitem Velo. Wenns nöch gnueg isch gani gern oft zum Ross, wenns wiiter weg isch, ungefähr 2-3 Mal i de Wuche.
Jetzt no es bitzeli zu mir. Ich bin 16ni, gange id Kanti Wettige und gange susch no id Pfadi. Ich bin zimli gross, ganzi 1.80m, bin aber für mini Grössi mit 65 Kilo zimli liecht. Ich han das letschte Jahr mit minere aller erschte Westernriitbeteilig ganz viel dörfe lehre, vor allem Vertraue und vom Bode us schaffe, aber ich han gmerkt das Western nöd eso für mich isch. Da ich in letschter Ziit kei Englischstunde gno han, riit ich nöd ganz ufem Niveau won ich eigentlich hätt, was es bitzeli meh isch als Brevetniveau. Sobald ich wieder inne chume, gsehts wieder besser us, aber ich denke das isch verständlich.
Ich würd im Stall helfe und/oder öbbis dezue zahle. Je nachdem wie viel ich mache döffti, würi au meh bezahle.
Falls du meinsch ich wür zu eu passe, oder du öbber chännsch woni dezue passe chönnt, schireb mer gern eh PN.
Liebe Grües


23.09.2019 Sibu sucht Reitbeteiligung - Reiter sucht Pferd   Antwort senden!

Pferd zur Verfügung oder Reitbeteiligung gesucht 

Ich suche eine Reitbeteiligung für Westernreiter oder ein Pferd das mir zur Verfügung gestellt wird.

Ich bin 17 Jahre alt. Mit meiner Familie wohne ich im Freiamt. Im Augustletztes Jahr habe ich die Lehre als Tiermedizinsche Praxisassistentin begonnen. Seid meinem 6 Lebensjahr hatte ich zwei Shettys. Welche ich selber versorgen durfte. Da ich aber zu gross geworden bin haben wir die Ponys weiter gegeben. Seit 5 Jahren reite ich Western. Ich hab im jahr 2016 das Westernbrevet  bestanden. 


Ich habe vor letztes  Jahr an Turnieren teilgenommen und wurde in der SWRA Reserve Champion im Ranch Riding . Dieses Jahr habe ich an der Schweizermeisterschaft teil genommenund wurde 8 im Horsemanship Falls die Möglichkeit besteht würde ich gerne wieder an Turnieren teilnehmen.

Ebenfalls mache ich sehr gerne Freiheitsdressur.
Bodenarbeit, Ausreiten und auch Misten gehören für mich selbverstandlich zum normalen Umgang mit Pferden dazu.
Ich bin mobil und somit nicht auf ÖV angewiesen.

Freue mich auf tolle Angebote