Reitkalender Forum
Forum ohne Frames | Reitkalender | Forum Startseite | Profil | Registrieren | Neue Beiträge | Aktuelle Umfragen | Mitglieder | Private Nachrichten | Suchen | FAQ
Benutzername:
Passwort:
Passwort speichern
Passwort vergessen?

Alle Foren
 Unpferdige Foren
 Abschied
 Isabelle
 Neues Thema  Thema geschlossen
 Druckversion
Autor Vorheriges Thema Thema Nächstes Thema  

Allegra
Average Member

584 Beiträge

Erstellt am: 28.03.2011 :  10:20:01 Uhr  Profil anzeigen Sende Allegra eine private Nachricht
Liebs Tanti/Gotti Belle

Ich ha di aus so läbensluschtige Mönsch kennt, du hesch mi immer mit dim Lächle ufgsteut aber i dir inne hets ganz anders usgseh...

Ig wünsche dir dass du jitz dis Glück findsch, dass keni Sorge me muesch erlide und dass eifach glücklech bisch. Mir müesse dini Entscheidig akzeptiere was üs aus andere aus liecht faut du hinderlasch vieli schöni Erinnerige und i üsem Härz bisch du für immer bi üs.

Ig cha mini Gedanke nid ordne ig bi so hilflos und weiss ou nid wieni mich söu verhalte ig dänke a di und a mini Familie obsi mit dire Entscheidig chöi läbe obs Grosi das mag verchrafte ob dini Gschwüschterte das chöi verstah ob di Maa nid drann kaputt geit ob dini Söhn mit ihrem Schiksal zrugg is Läbe finde. Du bisch mi erscht Mönsch wo üs für immer verlah het ig chas nid fasse, ig weiss nid was ig mim Vater söu säge und ig weiss nid was ig em Grosi söu säge ig weiss nid was ig ar Beärdigung söu dänke aber eis weissi ig wirde di vermisse.

Bearbeitet von: WS am: 31.03.2011 10:34:30 Uhr
Diesen Beitrag melden

Schlitzöhrli
Junior Member

483 Beiträge

Erstellt  am: 28.03.2011 :  10:42:28 Uhr  Profil anzeigen  Besuche Schlitzöhrli's Homepage Sende Schlitzöhrli eine Private Nachricht
Liebi Allegra

Ich wönsche Der vo Härze ganzganz vel Chraft i dere schwäre Ziit.

En guete Frönd vo mer het de gliichligi Wäg wie dis Gotti gwählt - es tuet ganz fescht weh ond me zerbricht fascht dra. Mer het de Gedanke, dass dä Mönsch jetzt siin inneri Friede gfonde het, ganz ganz fescht gholfe, das Ganze einigermasse z verarbeite.

*ichdichganzfestdrücke*

Not all girls are made of sugar and spice & everything nice...
Some girls are made of adventure, fine beere, brains and no fear :-)
Diesen Beitrag melden Zum Anfang der Seite

Hayes Hill Ulysses
Advanced Member

8349 Beiträge

Erstellt  am: 28.03.2011 :  11:00:46 Uhr  Profil anzeigen Sende Hayes Hill Ulysses eine Private Nachricht
Liebi Allegra

Ich wünsche der und allne Angehörige ganz viel Kraft i dere schwäre Ziit.
Ehri Entscheidig müender akzpetiere au wenn ehrs ned chönd verstoh.
Es brucht ganz viel Ziit.

Alles Gueti! Liebi Grüessli HHU

Jeder Mensch trägt einen Zauber im Gesicht: Irgendwem gefällt er

Empi_01
Senior Member

1410 Beiträge

Erstellt  am: 28.03.2011 :  14:40:19 Uhr  Profil anzeigen Sende Empi_01 eine Private Nachricht
Liebi Allegra

I wünsche dir vo Härze ganz vil Chraft. Wer so öpis no nie het müesse düremache cha gloub nur erahne wie schwär das muess si.
Mis härzleche Bileid ah di und dini ganzi Familie.

Man hat im Leben immer die Wahl - das Richtige zu tun.

Ivi
Senior Member

1382 Beiträge

Erstellt  am: 28.03.2011 :  15:55:13 Uhr  Profil anzeigen  Besuche Ivi's Homepage Sende Ivi eine Private Nachricht
Liebi Allegra

Ich wönsche der vo härze ganz vell Chraft i dere unglaublich schwere Ziit.

Ich verstand dini Zwifel ond d' Hilflosigkeit nome z' guet ond wenn i so öppis ghöre chont's mer vor, als wer's erscht gester gsi, wo i min Vater so verlohre han...

D' Wunde verheile ergendeinisch aber Narbe bliibe zrogg. Glaub mer, s' tuet ergendeinisch nömme so weh... ond no vell spöter chan mer sogar med lache zroggdänke. Nemm der d' Ziit zom truure wo du bruchsch ond mach das of die Art wo der guettuet...

Ich ben sicher sie esch en ganz en tolle Mönsch gsi ond sie hed ehre Frede gfonde dört wo sie jetzt esch.

Alles Liebi
Ivi

WS
Moderator

12645 Beiträge

Erstellt  am: 31.03.2011 :  10:34:15 Uhr  Profil anzeigen Sende WS eine Private Nachricht
Meim Beileid und euch allen viel Kraft. So eine Entscheidung kann niemand der Hinterbliebenen verstehen, man kann sie nur versuchen zu akzeptieren.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.
Albert Einstein, 14.03.1879 - 18.04.1955, deutscher Physiker und Nobelpreisträger

!!! Achtung Spoiler !!! 

Neues Thema  Thema geschlossen
 Druckversion
Springe nach:
Reitkalender Forum © Reitkalender Zum Anfang der Seite
Diese Seite wurde in 0,06 Sek. erstellt. Snitz Forums 2000